S1, E1: Academy Award winner Marcia Gay Harden and Skylar Astin star as razor-sharp, meticulous attorney Margaret Wright (Harden) and Todd (Astin), her talented but scruffy, aimless son whom she hires as her law firm's in-house investigator.