Сезон 1, серия 1: It's a jungle out there. Dress accordingly -- Series Premiere -- Movie exec Wendy Healy (Brooke Shields, "Suddenly Susan") does everything she can to balance career and family. Nico Reilly (Kim Raver, "24"), editor-in-chief of a hot fashion magazine, has her eye on becoming CEO. And free-spirited designer Victory Ford (Lindsay Price, "Beverly Hills, 90210") longs to make her dreams come true, and maybe find "Mr. Right" along the way. Armed with humor and strength, these three modern New York women support one another through the triumphs and tears that are all part of making it big in the Big Apple. Also starring are Andrew McCarthy ("Joy Luck Club") as Joe Bennett, Julian Sands ("24") as Hector Matrick, David Alan Basche ("United 93") as Mike Harness, David Norona ("Frasier") as Salvador Rosa, Paul Blackthorne ("Big Shots") as Shane Healy and Robert Buckley ("Fashion House") as Kirby Atwood.