시즌 1, 에피소드 1: (Series Premiere) Released from prison after three years, "Ace" Bernstein plots revenge against the colleagues who betrayed him. With his trusted aide/chauffeur Gus Demitriou acting as a front for his race horse investment, Ace seeks to reverse the sagging fortunes of a famous racetrack. Meanwhile, four dissolute gamblers at the race track--Jerry, Marcus, Renzo and Lonnie--pool their meager resources to make a Pick Six bet that could be worth millions. A key to their fortunes is a long-shot horse trained by Turo Escalante, a self-made success story with loads of talent and few scruples, who's also training Gus/Ace's colt. Walter Smith, another more grizzled trainer, sees classic potential in an untested thoroughbred with impressive bloodlines.