S1, E1: Everyone’s favorite soft-spoken neighbor, Cleveland Brown, is on the move after he decides it’s time for him and Cleveland Jr. to leave Quahog and go west. On their way to California, the duo makes an pit stop in Cleveland’s hometown of Stoolbend, VA, where he reunites with his old high school crush, Donna Tubbs. Although she comes with baggage in the form of a rebellious teenage daughter and a sharp-tongued 5-year-old son, Cleveland is still in love with Donna and is determined to start a new life.