S1, E1: Barry Al-Fayeed is a California pediatrician who also happens to be the second son of a Middle Eastern dictator. Barry reluctantly agrees to return home with his American family for his nephew’s wedding. Events thrust him into the complex and turbulent growing pains of a nation straining to break free from dictatorial rule.