S1, E1: Sophia Bush and Jason Isaacs star in a drama about Dr. Sam Griffith, a gifted heart surgeon who excels in her new leadership role as chief of surgery after her renowned boss, Dr. Rob "Griff" Griffith, falls into a coma.