S1, E1: Miep Gies, a young, carefree secretary, agrees to help her boss Otto Frank hide his family after the Nazis invade Holland. Summoning courage she didn’t know she had, Miep faces her first task: getting Otto’s teenage daughter Margot past a Gestapo checkpoint.