시즌 1, 에피소드 1: When well-meaning 23-year-old Jimmy Chance has a one-night stand with a wanted felon (guest star Bijou Phillips), he ends up being a dad to a bouncing baby girl. Inspired to do the right thing by his daughter, he has to convince his less-than-enthusiastic parents and great-grandmother (guest star Cloris Leachman) to help him raise her.