S1, E1: Harlee Santos has dedicated her life to being a single mom and a New York City police officer. Her squad of detectives at the NYPD is her family, but when their questionable practices attract the attention of the FBI, Harlee is recruited to work undercover for the FBI's anti-corruption task force must choose between ratting out her team or losing her daughter.