Сезон 1, серия 1: Retired actor/international spy Jean-Claude Van Damme comes out of retirement to romantically pursue his former hairdresser/right-hand woman Vanessa. Despite his lingering self-doubt, JCVD quickly rediscovers his comfort zone both on set and in the field… for a day, at least. Then he messes everything up..