Сезон 1, серия 1: Zooey Deschanel stars as Jess Day, a young woman who, after discovering her long-term boyfriend is cheating on her, moves into a loft apartment with three male roommates – prickly bartender Nick, womanizer Schmidt and intense personal trainer Coach. In the opener, the guys try to help Jess get back on her feet and into the dating world.