Pineapple Invasion / Salsa Imbecilicus
시즌 9, 에피소드 25: When SpongeBob hides the secret formula in his home, it's up to Gary to protect it from Plankton. / When a freak accident causes everyone in town to become as stupid as Patrick, Sandy must save the day.