Pinkwashing Machine
S4, E3: Sarah tests a new parenting style and is shocked to discover that it works. Josh reconnects with Dr. Steve as tensions rise at home with Shelly. Drawn in by an intriguing new friend, Ali travels to Palestine. Maura makes a life-changing discovery about her family history.