시즌 4, 에피소드 22: As Dodge develops feelings for a young girl in the neighborhood, Randy is reminded of the summer when he met his first love, Pinky. Encouraged by Darnell to reconnect with her, Randy and Earl set off to find the girl Randy has been dreaming of all these years. Jaime Pressly also stars.