S1, E3: Pinocchio and Crong are tricked by wolves that they should run away from the circus leader and go to a neighboring village. Geppetto hears the news of Pinocchio and visits the wolf, but the wolf who finds it steals the ship and runs away to the sea with Pinocchio and Crong. Geppetto rides a small boat across the sea that waves along the wolf...