Plain Slice
Сезон 4, серия 1: Desus Nice and The Kid Mero go in on the news and cultural stories from the past week. Plus, correspondents Rainey and Tawanda see whether Desus & Mero can tell if strangers on the street are really from New York. Illustrious guest: Denzel Washington. Season premiere.