Planet of the Mice / Ball of Fun / Big Apple / Flamingo a-Go-Go
Сезон 2, серия 6: Tom has a nightmare about a super-intelligent mouse takeover. Jerry inherits a hamster ball. An epic chase through NYC turns into a musical tribute to the city. At the Zoo, a flock of flamingoes protects Jerry and Tuffy from Tom.