Victoria Small Planets collide
S2, E4: Jazmín and Gerardo go to the planetarium with Vicky and her classmates, and he ends up establishing a connection with the coordinator, something which bothers Jazmín. Emma has a casting to attend and she is hired as the reporter of a TV show.