Play Dead
S13, E5: When a K-9 is blamed for the death of his partner, the CSI team discovers there's more to the case. Meanwhile, Finlay and Morgan investigate the death of a high-profile divorce lawyer with a lot of enemies. (TV-14 D, L, S, V)