Play Pretend/Super Daniel!
시즌 1, 에피소드 24: Miss Harriet encourages the kids to play with a box and use their imagination, but all O sees is a box. Daniel pretends he is a superhero and sets off on an adventure to retrieve his dad's lunchbox.