Playing With Fire
S9, E22: The NCIS team investigates a fire on a U.S. Navy ship which leads them to a revelation that threatens the security of all U.S. Navy facilities worldwide. Meanwhile, Tony and Ziva travel to Italy to investigate an explosive device that was found on a Navy ship.