Сезон 2, серия 5: Savi's sister and friends are concerned when her secret camaraderie with Zack reveals a devil-may-care side. Karen tries to heed April's advice that her harmless addiction could turn dangerous. Scott makes his move with Joss, and then shares a surprising fantasy with her. A blissfully-in-love April gets some disconcerting news about Daniel. Meanwhile, Dom grapples with repercussions in the office after he and Savi come out about their relationship.