Playoffs
S1, E7: After Julie is outbid by Blue Wing Capital, all are concerned for the future of Fugitive Gaming. At the summer playoff against Dignitas and ex-team mate Frugger, Creamcheese and Organizm start showing signs of working as a team. Creamcheese goes to his 10-year high school reunion, hoping to impress everyone, especially his ex-girlfriend Morgan, with all his success.