Please Hold On to My Hand
S1, E4: After a harrowing trek across a desolate United States, Joel and Ellie find themselves navigating a dangerous Kansas City on foot. Later, rebel leader Kathleen instigates a manhunt – one that pits her violent civilian militia against the world’s best hope.