Plenty of Baggage
S1, E3: The glam of Beverly Hills meets the glitz of Las Vegas as Adrienne invites the ladies and their husbands to a Jay-Z concert at her Vegas casino resort, the Palms. Camille’s husband, Kelsey Grammer, is in New York rehearsing a Broadway play, so Camille relishes this weekend trip with the girls until she and Kyle start butting heads. Unfortunately, for those two, what happens in Vegas does not stay there -- and the fight continues back home.