Plunderer Episode 1
S1, E1: Ever since her mother disappeared, Hina has been traveling alone. Her mother's last words to Hina were to find "the Legendary Ace". Hina follows a rumor to a town, where she meets Nana, a tavern owner, and Licht, a huge pervert.