Dinner Club Po Delta
S1, E1: Carlo and Fabio De Luigi are ready to navigate the flavors of the river Po. They travel the waters of the longest Italian river piloting a boat all the way to the Venice lagoon. They taste simple, starred and even aphrodisiac dishes. What will they decide to cook for the Dinner Club dinner? Kiss-killer appetizers and a first course that will be worth waiting for.