Poacher's Prize
Сезон 1, серия 4: Richard creates a trio of biono-clones from Lady, *the Liger's DNA. Kong and company must rescue the creatures before they're sold as designer pets and living weapons. It doesn't help that Kong's new camouflage generator poops out at the worst moments!