Pockets of Vulnerability
시즌 1, 에피소드 1: Major Mike Kessler and his Immigration and Customs Security Squad arrest a Syrian terrorist at the Toronto airport. They also detain the man seated next to him, who may be an accomplice or an innocent bystander. CSIS decides to send him to Syria. (mature subject matter)