Pocoyo and Nina's Terror Show
S1, E1: Pocoyo and his new friend Nina put on a puppet show for their friends. They try to create a puppet show that will scare their friends, but the problem is, they’re not scared… they think it’s hilarious! This special feature includes new, entertaining characters, like the “Hermanos Chiguagua’, a theatre group of Mexican Skeletons.