PO'ed Python
Сезон 1, серия 2: Mikka, an 18-foot reticulated python, needs her lungs checked for pneumonia. Coco the Dalmatian needs surgery to remove a cyst that is hampering her spinal function. The Houston Zoo rushes in with a 31-year-old blue-billed curassow with a broken leg. The parents of Daphne, an 11-year-old Labrador mix, face a tough decision and Dr. Beale performs a total hip replacement on Bear, a German shepherd.