Poina 'Ole
S5, E12: When a neurosurgeon is assassinated just before performing surgery, Five-0 uncovers the shocking truth behind the disappearance of four reform school boys 40 years ago. Also, McGarrett's Mercury Marquis is stolen by an unlikely culprit. Daniel Baldwin returns as Paul Delano.