Point of No Return
Сезон 5, серия 15: Larissa's plastic surgery transformation stuns her friends. Andrei confronts Charlie at the wedding. Kalani and Asuelu reach a breaking point. Colt tells Debbie to back off. Syngin considers staying in South Africa. Tragedy strikes Angela's family.