Pirate Islands: The Lost Treasure of Fiji Poison
S1, E6: Lilly poisons Alison and demands the map piece for the antidote. Blackheart's health is also ailing and Marty wrongly thinks Lilly is to blame. Kirra gives Lilly the map piece just before Tyler returns from the healer with Alison's cure.