Pollinator Power
시즌 1, 에피소드 4: Like each of the displays inside the Smithsonian’s 19 museums, its outdoor gardens are created and cared for by highly specialized experts. See how these gifted gardeners create urban oases for pollinators in the heart of Washington, D.C., and how you can use their techniques to produce a sanctuary in your own backyard. From birds to butterflies to bees, and even bats, our skilled horticulturists will take you inside the secret worlds of pollinators and offer suggestions on how you can bring them into your world as well…well maybe not the bats!