Polly's Holiday
S2, E3: Granny and Grandpa's pet, Polly Parrot comes to stay. Peppa and George love Polly Parrot. She is very funny and repeats everything anyone says. When Polly flies away, no one knows how to get her back, until George comes up with a very clever plan.