Poltergasm
S9, E2: Francine’s “Poltergasm” starts to haunt the Smith household when she is unsatisfied by Stan in the sack, and Roger must conjure a medium named Zelda Rubinstein to help eliminate the ghost. Meanwhile, Hayley introduces her new boy-toy, Mauricio to the family.