Poopscicle
S2, E12: Otto gets creative to beat the frozen soil when he realizes he must move the outhouse, now. Eivin takes Eve on her first deerhunt on Afognak Island, which is teeming with wild animals including awake bears. Atz and sons gather trees for a big new project.