Poor Rich Girl
S1, E1: On the premiere of Rebound of Fate, Isabel goes to the party to reveal to the world how renowned author Lauro Diniz stole her soap opera. But Isabel has a bit too much to drink and her revenge plan turns on her when she's sucked into a magic monitor. Isabel wakes up in a factory's nursery. Has she drunk herself to insanity, or is this her worst hangover yet?