Porch Fires and Exploding Rads
S1, E3: Lindsey and Kirsten race to rescue a teacher's porch and living room after sustaining major fire damage, and they also look to remodel her kitchen. Then, the sisters respond to long-time clients after nineteen of their radiators burst during a cold snap.