Porcupines Rock High Tops!
시즌 1, 에피소드 7: Grab your shutter shades and peep these kicks! Host Jay Pharoah introduces two mystery celebs hiding behind 3D animated filters. Darci Lynne Farmer, Gabrielle Nevaeh Green & Lex Lumpkin ask questions & gather clues to unveil our special guests!