Poster Boy
S2, E11: The team works strategically to capture a serial killer who has put everyone on high alert. Trying to solve the case quickly, Raydor is torn between two seemingly right decisions, each of which comes with major consequences. Meanwhile, Rusty is given some extra freedom, but more threats leave him afraid to stray far from home.