POW
시즌 1, 에피소드 2: After surrendering, the fate of the soldiers depended on the mercy of the Japanese Army. The Indian soldiers transformed when Netaji gave the call to form the Indian National Army. Maya, an aspiring photographer, is driven to join this freedom army. Sodhi and Arshad realise that India is their motherland and that they have to fight to free her from British raj.