Powehiwehi
S5, E14: While Five-0 hunts for a notorious criminal who has never been seen, Kono must fight for her life when she discovers the villain's identity. Also, Kono confesses to Adam that she's conflicted about their future together because of his ties to his formerly corrupt family business. Michael Imperioli guest stars as a street-wise barbershop owner.