Hostages Power of Persuasion
S1, E3: Duncan threatens Ellen that she must convince the President to keep her on as his surgeon after he decides to go with another doctor, or there will be consequences. Plus, Ellen meets Duncan's daughter, Sawyer (recurring guest star Lola Cook – World Trade Center) and gains insight into his life. Recurring guest stars include Hilarie Burton as Samantha, Mary Elizabeth Mastrantonio as the First Lady, Jeremy Bobb (You Don't Know Jack) as Quentin Creasy and Larry Pine (House of Cards) as Burton Delaney.