Power Under Pressure
S1, E1: Tim Allen, Richard Karn, and April Wilkerson show what's possible when you put power under pressure. With a little help from their friends at Bobcat, the team gets into the driver's seat of a fleet of heavy machinery to show the power, agility, and precision possible with hydraulics. Finally, Tim challenges an expert maker to build him a pneumatic-powered mechanic's creeper and gets more power than he can handle!