Pox N' Roll / No Strings Attached
S1, E2: When Corey contracts the Chicken Pox, he wants to throw a benefit to prove the Pox rox! Trina alerts the Mayor to the crowd of infected kids in the garage, and he seals the place in an outbreak dome – with Trina inside! / The animatronic Bubble Bunch band is retiring. When Trina realizes Corey loves them, she melts the puppet band and his inspiration with them!