Practically Perfect
S5, E3: Dexter finds himself in a strange new world when he attempts to hire a nanny for Harrison so he can continue to stalk and kill his next victim. Meanwhile, things heat up for Dexter when Quinn notices strange similarities between Trinity Killer suspect, ‘Kyle Butler’ and Dexter Morgan.