Prank Assistant Gum Puppy
S1, E20: Feeling threatened by Jen’s very handsome new assistant, Jake, Greg tries to appear more masculine. Also, Heather and Tim pull a prank on Tyler’s school, Joan secretly lets Sophia chew gum even though Heather forbids it, and John takes his new puppy on a date with Colleen and her dog, Princess.