S6, E9: Mandy chooses local-celebrity Mike as the speaker for her business school’s graduation. After learning that the school requires his speech to be PC and micro-agression free, Mike decides whether or not to play by the rules. Meanwhile, Eve’s friend Cammy (Sarah Gilman) is home from college, bragging about how fantastic her new life has been, leaving Eve feeling slightly fruitless and discouraged.